Twitter

Dobro došli!

ponedjeljak, 2. siječnja 2012.

Napolitanke

Ovaj post želim već dugo napisati. Radi se o KRAŠ napolitankama, recimo onim čokoladnim ili još bolje NUGAT napolitankama!


Bile su nekad ispod 20 Kn (NE TAKO DAVNO, MOŽDA UNAZAD GODINU I POL). A onda, kao uostalom i svi drugi keksi te i slične vrste, skočile su na 24, 25, ponegdje praktično i na 26 Kn, ili bolje rečeno, na 25.99 Kn.
Da ne zaboravim spomenuti da su uz te cijene stalno bili izvješeni i natpisi AKCIJA! Bilo je to pakiranje od 1 kg ili 1000 grama.
I ta slika se nije mijenjala sve do nedavno. Napolitanke su vrlo ukusne, ali i sramotno skupe po meni. A sada još imaju i novo ruho, novo odijelo u koje je upakirana i nova, manja količina, ali za istu veliku besramnu cijenu! sada kupujete samo 800 grama.

Dakle, 2x prevareni kupci!

I što sam osobno napravio? Ono što mogu. Prvo sam drastično smanjio kupovinu istih napolitanki, a sada namjeravam i prekinuti njihovu kupnju. Žao mi je jer su stvarno kvalitetne, no zar me zbog toga treba još i potkradati?  Kupci dragi, pratite pakiranja, tu je brza zarada za proizvođača, trgovca, koga god..a trošak i gubitak za nas.




Nema komentara:

Objavi komentar