Twitter

Dobro došli!

nedjelja, 16. siječnja 2011.

Starleta.. Tko je to? Ili što je to?

Ukucam ja u Wikipedia tražilicu riječ STARLETA. I dobijem pitanje: Jeste li mislili STALAŽA?

Pa, ono, zapravo, hm, da, to je to, i nema neke razlike mislim.. stalno leži, ništa ne radi (korisno), svašta se odlaže na nju, uglavnom ako nije prenatrpana lijepo izgleda itd..
Uh, bezobrazno, zar ne? Ma ide mi na živce jer ispada da u Hrvatskoj ima starleta na sve strane..tako mala zemlja, a toliko njih koje nemaju ništa za pokazati, a maltretiraju nas sa svih strana.. sa TV ekrana. Malo Ava, malo..Maja, pa Matea, Nives, Davorka. Jel' tu kraj nabrajanju?

Ma komentari sa foruma oko riječi starleta su mi jednostavno fantastični i moram ih ovdje prenijeti:

"Starleta je glumica u usponu. Medutim, to malo drugacije kod nas hrvata. Meni je to ljepsa riječ za posvudušu."

"Mislim da je starleta žena s ogromnim ogledalom u stanu. nekaj ko ona u snjeguljici."

"Starleta je žena. Uspješna žena."

"-Evo ja bih ponudio engleskobosanski prijevod: engleski star-zvijezda, bosanski leta,dakle leti ,trči i tako ,to bi kod nas rekli zvijezda padalica...dakle luda žena koja misli da je zvijezda i trči tamo-amo po dvorištu!"

"Gledam ja tako Red karpet, i u jednom trenutku neko spomene riječ Starleta.
Ja naćulim uši, jer je to za mene nešto novo. Nisam uspio saznati što to znači, možda ni oni ne znaju točno? Čime se bavi starleta, što radi u životu?
Uglavnom koliko sam shvatio, radi se o ženski koja nema frajera, nema djecu, nema stalni posao, ne studira, ne radi... znam što ona NIJE a ne što je.."

 Imate li vi svoje mišljenje o njima? Izrazite ga ovdje.

Nema komentara:

Objavi komentar